Працівниця логістичної компанії після розмови телефоном віддала посилки невідомому чоловіку, який не показав ні паспорту, ні довіреності. Власник цих відправлень зажадав, щоб «Нова Пошта» компенсувала йому вартість товарів, які він втратив. Про цю історію дізналися у Верховному Суді. Чим закінчилася ця історія - читайте у матеріалі «Дніпра Оперативного».
Чоловік у відділенні «Нової Пошти» у Дніпрі відправив до Львівської області 7 посилок з автотоварами на своє ім’я, вартістю 208 тисяч 390 гривень. Коли відправлення прибули до міста Пустомити на Львівщині, то про це якось дізналися злочинці.
З відео з камер спостереження у «Новій Пошті» було видно, що хтось, не показуючи документи, передав слухавку співробітниці компанії, жінка з кимось поговорила та без питань віддала посилки. Коли власник відправлень прийшов їх забрати, то їх вже не було.
Чоловік, який втратив товарів на понад 208 тисяч гривень, написав заяву до поліції. За його інформацією відкрили кримінальне провадження за №12022141430000226 за фактом шахрайства. Якби злочинців зловили, то їм би «світило» до 5 років в’язниці.
Згодом, постраждалий звернувся до Жовтневого районного суду у Дніпрі та просив, щоб «Нова Пошта» компенсувала йому вартість посилок, які так легко віддала їх працівниця.
Що було у суді
Суддя Вікторія Батманова марно чекала, коли представники компанії прийдуть до суду, тому вирішила, що справу розгляне й без їх участі.
Згідно з даними відправки, чоловік переслав до Львівщини 7 посилок, кожна вартістю 29 тисяч 770 гривень. Коли він дізнався про крадіжку, то одразу звернувся до працівників компанії та на гарячу лінію «Нової Пошти». Але отримав відповідь, що «працівники діяли в межах внутрішніх правил і порушення його прав не відбулося».
За правилами «Нової Пошти», якщо отримувач посилки не вказаний у накладній, то він може отримати відправлення, якщо надасть довіреність і паспорт громадянина України, чи паспорт громадянина для виїзду за кордон. Проте з відеозапису, злодій ніяких документів не надав.
Через це суддя Вікторія Батманова ухвалила, що «Нова Пошта» має компенсувати своєму клієнтові вартість вкраденого. Та ще сплатити понад 2 тисячі гривень судового збору.
Історія цим не завершилася
Коли в «Новій Пошті» дізналися, скільки коштів їм потрібно виплатити, то спробували оскаржити це рішення. Проте поважних причин, чому представник компанії вчасно не дійшов до суду, не було. Тому рішення не скасували й гроші потрібно було повертати.
Тоді «Нова Пошта» поскаржилася до Дніпровського апеляційного суду, але судді теж стали на бік клієнта та постановили, що рішення про компенсацію залишиться чинним.
Останній шанс не платити – це звернутися до Верховного Суду. Проте у Києві вирішили, що історія про автотовари – це малозначна справа й навіть не заглиблювалися у деталі справи.
В результаті, справа про зникнення посилок пройшла всі етапи судового розгляду та закінчилася перемогою клієнта. А у вас зникали посилки?