В Україні під час війни збільшився попит на дорогі авто

Опубликовано Треплов Валерий - чт, 11/01/2024 - 20:01
1

Починаючи з середини 2023 року по сьогоднішній день, в Україні значно зріс попит на авто преміум-класу. Посилаючись на звіти автоаналітиків, можна зробити висновок, що люди стали купляти дорогі автомобілі значно частіше, а їх ціна зросла вдвійчі. Які іномарки купляють українці та скільки вони коштують, читайте в матеріалі "Дніпра Оперативного

Усього того року українці витратили на нові автомобілі 2,155 млрд євро. Їх середня вартість становить 65 810 євро. Також зазначається, що наші співвітчизники придбали 38 автомобілів вищого класу вартістю 400 000 євро і більше. Для порівняння: середня ціна нової машини загалом по ринку у 2022 році була майже вдвічі меншою — 33 108 євро.

Якщо у 2022 році було продано лише 7011 преміальних машин, то минулого року їхня кількість досягла 13 292. Це означає, що частка люксового сегмента на загальному ринку зросла з 12,2% до 20%. Такий ріст можна назвати феноменальним на фоні війни. В умовах економічної нестабільності та невизначеності українці, як і раніше, прагнуть придбати кращі та надійніші автомобілі.

1

Найбільшим попитом серед преміальних автомобілів користуються німецькі бренди. Лідером є BMW, який продав в Україні 4263 машини. На другому місці — Mercedes-Benz (2601 автомобіль), а на третьому — Lexus (1892 шт.). Практично всі преміальні марки продемонстрували значне зростання продажів. Так, BMW збільшив свої продажі на 136,7%, Mercedes-Benz — на 46,78%, а Lexus — на 148%.

1

Експерти зазначають, що є декілька причин такого зростання: 

  • По-перше, це відкладений попит, що накопичився за час пандемії та війни. Люди, які планували купити нову машину раніше, але не змогли це зробити через складні обставини, вирішили зробити це зараз.
  • По-друге, деякі українці, відчуваючи невпевненість у завтрашньому дні, вбачають у дорогих автомобілях інвестицію коштів. Вони вважають, що в разі погіршення ситуації в країні преміум-автомобіль буде більш цінним, ніж бюджетний.
  • По-третє, зростання цін на бюджетні автомобілі зробило їх менш доступними для багатьох споживачів. У таких умовах деякі люди вирішили переорієнтуватися на преміум-сегмент.

Джерело: Auto-Consulting