Куди звертатися у Дніпрі, якщо відмовили у безкоштовній медичній допомозі

Опубликовано Треплов Валерий - ср, 17/01/2024 - 15:06
о

Пацієнти у Дніпрі мають право на отримання безкоштовних медичних послуг за програмою медичних гарантій. Однак іноді лікарі можуть вимагати оплати за послуги, які вже оплачені державою. У такому випадку пацієнт має право подати скаргу, повідомляє Дніпровська порадниця.

Куди подавати скаргу

Скаргу можна подати до керівництва лікарні або амбулаторії, до власника закладу охорони здоров’я – відповідного органу місцевої влади, або до НСЗУ.
Термін розгляду скарги – 30 робочих днів.

Що має бути у скарзі

У заяві-скарзі необхідно вказати:

  • повні дані пацієнта, його дату народження;
  • дату, коли відмовили в отриманні послуги;
  • правильну назву лікарні та за можливості код ЄДРПОУ;
  • повне ім’я та посаду лікаря, який вимагав оплату за медичні послуги, ліки чи матеріали або взагалі відмовився надати медичну послугу;
  • деталі ситуації, що склалася.

Якщо скаргу пише не сам пацієнт, а його родич – то необхідно писати заяву від третьої особи та надати документи, що підтверджують право заявника представляти інтереси іншої людини.

Які послуги безкоштовні

НСЗУ у жовтні 2023 року презентувала Гід за Програмою медичних гарантій для пацієнтів. У ньому описані різні пакети медичних послуг, які послуги можна отримати у лікаря первинної допомоги, які послуги безкоштовні для дітей, які обов’язкові аналізи потрібно здавати жінкам та чоловікам, а також рецепт на які препарати можна отримати за програмою «Доступні ліки».
Якщо вам відмовили у безкоштовній медичній допомозі, не мовчіть. Подайте скаргу та вимагайте, щоб ваші права були захищені.

 

За матеріалами Дніпровська Порадниця.