Дніпрянин винайшов спосіб, як мати світло цілодобово

Опубликовано Треплов Валерий - пт, 28/06/2024 - 14:25
о

Житель Дніпра Володимир Федорищев самостійно вирішив проблему з відключенням електроенергії. Він встановив в квартирі інвертор, який перетворює заряд акумулятора на змінний струм, що дає змогу жити без світла протягом доби. Про це повідомляє видання "Наше місто", передає «Дніпро Оперативний». 

Багато людей під час віялових відключень використовують блоки безперебійного живлення, щоб зберегти дані на комп'ютерах. Але такі пристрої не дають тривалого живлення.

Володимир Федорищев знайшов більш практичне рішення. Він встановив інвертор та акумулятор, яких вистачає на цілу добу за умови економії електроенергії.

"У моєму будинку, як і в інших, світло вимикають на чотири і більше годин, - розповідає Володимир Федорищев. - Допомагає інвертор, який заряд акумулятора перетворює на змінний струм."

Щоб використовувати інвертор безпечно, чоловік встановив на електрощиті додатковий тумблер. Він перемикає живлення з центральної мережі на інвертор і навпаки.

Також Володимир встановив додаткову розетку, до якої підключив інвертор. Коли в мережі є світло, вона знеструмлена, а коли його немає - вмикається.

Чоловік підкреслює, що таке альтернативне електропостачання є економічним і надійним. Необхідно лише придбати розетку, двопозиційний тумблер, два метри дроту та сам інверторний генератор.

"Інвертор у мене хороший, двокіловатний, його мені подарували торік і тоді він коштував 60 тисяч, - продовжує розповідь Володимир. - Одразу скажу, що купувати інвертори потужністю 0,6 -1 кВт не варто. Проблему вони не вирішать."

За словами чоловіка, якщо економно використовувати електроенергію (не вмикати бойлер, мікрохвильовку), заряду інвертора вистачить на добу.

"Бойлер тримає тепло досить довго, електрочайник замінить звичайний, а підігріти їжу можна і на газі", - говорить Володимир.

Він також рекомендує використовувати як зовнішнє джерело енергії не автомобільні акумулятори, а, наприклад, від електрокара.

"Автомобільні розраховані на те, щоб запустити стартер і після відключитися, - резюмує Володимир Федорищев. - У них немає функції повного розряду і тому в цьому разі вони не такі ефективні, як літієві."