В Україні стартував перший етап запуску Єдиного державного реєстру, в якому будуть зберігатися дані про домашніх улюбленців та ветеринарів. Детальніше про те, що зміниться із провадженням реєстру, розповість "Дніпро Оперативний".
В Міністерстві аграрної політики та продовольства розповіли, що Єдиний державний реєстр домашніх тварин має запобігти поширенню небезпечних хвороб, наблизити українське законодавство щодо поводження з тваринами до європейських стандартів та сформує "культуру відповідальних власників".
Як працюватиме Реєстр?
Державний реєстр домашніх тварин працюватиме на платформі Дія.Engine та зберігатиме дані про котів, собак і тхорів. Зокрема в базу даних будуть вводити інформацію про:
- кличку тварини;
- опис;
- вакцинацію;
- біостерилізацію;
- здоров'я.
- контактні дані власників або утримувачів.
Зібрані дані використовуватимуть Мінагрополітики та Держпродспоживслужба для аналізу чисельності домашніх тварин, перевірки стану їхнього здоров'я та вакцинацій.
Переваги Державного реєстру домашніх тварин
Завдяки створеній базі даних власники тварин зможуть доступно та швидко відновити втрачені документи. Якщо домашній улюбленець загубився, за допомогою реєстрації в створеній базі знайти його буде набагато простіше.
Ба більше, в наступному році у застосунок Дія планують додати ветеринарний паспорт, що спростить подорожі з тваринами по території України.
Як авторизуватися в Реєстрі домашніх тварин?
Нині Єдиний державний реєстр домашній тварин проходить перший етап запуску - авторизуватися в ньому можуть спочатку ветклініки. Для цього керівнику клініки необхідно перейти на офіційний портал Реєстру та обрати пункт "До Реєстру" у правому верхньому кутку.
Документи, які необхідно мати для заповнення заяви:
- КЕП ФОП чи юридичної особи.
- Диплом про вищу ветеринарну освіту.
- Копія Заяви на отримання ліцензії про ветеринарну діяльність.
- Рішення про розташування клініки/кабінету (адреса, яка зафіксована у рішенні, має відповідати фактичному розташуванню).
Перейшовши за посиланням "До Реєстру", натисніть "Увійти до кабінету". Сюди вводимо такі дані:
- ПІБ.
- Номер мобільного телефону.
- Дату видачі та номер Рішення про одержання ліцензії на ветеринарну діяльність.
- Дані про клініку/кабінет.
- Google-координати клініки/кабінету.
- Посилання на електронний портал клініки/кабінету.
- Логотип.
Після подачі заяви відповідь має прийти протягом 10 робочих днів. Після авторизації керівник зможе внести інформацію про ветлікарів. Останні ж отримають можливість реєструвати тварин.
Коли можна буде зареєструвати домашнього улюбленця?
Старт реєстрації тварин на порталі запланований на 2025 рік. Детальну інформацію про внесення даних про свого домашнього улюбленця можна отримати за посиланням.