Жители Днепра и области столкнулись с неожиданной проблемой вечером, 9 июля. Терминалы и банкоматы “ПриватБанка” не работали, и многие были вынуждены расплачиваться за свои покупки наличными, которые не у всех были в достаточном количестве. Также многие испытывали проблемы с сервисом “Приват24”.
Что произошло и когда будет полностью восстановлена работа системы, рассказала руководитель региональных пресс-офисов ПриватБанка Инна Музычук.
“Добрий вечір, шановні клієнти!
Повідомляємо, що усе на контролі, вибачте за тимчасові незручності
ПриватБанк підключив резервні канали для забезпечення стабільності сервісів через аварію магістральних каналів зв’язку
Фахівці ПриватБанку в екстреному режимі проводять роботи по підключенню резервних каналів зв’язку для забезпечення стабільності сервісів еквайрингу і банкоматів банку через аварію магістральних каналів зв’язку.
Як повідомили в ІТ-департаменті банку, аварія магістральних каналів зв’язку в кінці робочого доби 9 липня стала причиною тимчасових перебоїв в мережі POS-терміналів і банкоматів банку. Зараз фахівці ПриватБанку проводять екстрені роботи з підключення резервних каналів зв’язку, що дозволить відновити стабільність платіжних сервісів протягом години.” – написала Инна Музычук на своей странице в фейсбук в 21:08.
О возобновлении работы системы стало известно в 21:45.
“Друзі, увага! Усе вже в нормі, дякуємо за розуміння!
ПриватБанк в найкоротші терміни стабілізував роботу всіх сервісів після аварії каналів зв’язку
Фахівці ПриватБанку в найкоротші терміни – протягом години в повному обсязі відновили стабільну роботу сервісів еквайрингу і роботу мережі банкоматів банку.
Як повідомляє прес-служба банку, всі операції з пластикових карт проводяться в штатному режимі, платежі клієнтів виконуються згідно з графіком.” – сообщила Инна Музычук.