
На початку 2000-х кожна дитина мріяла про свою ідеальну іграшку. LEGO, Барбі, Фербі, пупси, попригунчики – вони заполонили дитячі серця та стали символами епохи. Але не кожен міг дозволити собі оригінальні набори, а хтось навіть знаходив особливий шарм у китайських копіях. Як ходили у магазини іграшок і створювали цілі світи зі своїх улюблених персонажів – дивіться у нашому відео.
У 2000 році Британська асоціація продавців іграшок назвала конструктор данської компанії LEGO найзначнішою іграшкою XX століття.
В Україні в ці роки серії конструктора, що був набором деталей для складання та моделювання різних предметів – одні з найбільш популярних дитячих ігор. Перші спеціалізовані магазини з’явилися у великих українських містах ще в середині 90-х. Продукція Лего була якісною, тому і ціна на неї також була доволі високою, тож не всі могли купити оригінальні набори. Їх також купували за кордоном, особливо в Польщі чи Угорщині, де вони були більш доступними, а вибір ширшим.
У 2000-х на ринках з’явилися неофіційні або сірі поставки, тобто підробки Лего. І через нижчі ціни популярність гри зросла. Іграшкові цеглинки, що самоблокуються, особливо приваблювали хлопчиків від 4-ти до 9-ти років. Батьки бачили в продукції Lego певні освітні та соціальні функції, тож з конструктором знайомі майже всі родини, де зростали хлопчики.
У хіт-параді іграшок для дівчаток одне з головних місць посідала лялька на ім’я Барбара, більш відома мільйонам дітлахів як Барбі.
За матеріалами Наше Місто.