За десять місяців 2022 року до Дніпровської міської ради надійшло 35 929 звернень. Це у понад півтора раза (або на 37 %) менше, ніж за аналогічний період 2021 року. Про це під час брифінгу 30 листопада повідомила начальниця управління по роботі зі зверненнями громадян міськради Тетяна Єфімова.
За її словами, найбільшу кількість звернень отримано з Єдиної гарячої лінії Дніпровської міської ради – 14 884, або 41 % від загальної кількості. Найбільше звернень надійшло від мешканців Новокодацького району (5 961), найменше – від жителів Самарського району (2 469).
«У зверненнях громадяни порушили 42 853 питання різної тематики. Традиційно найпопулярніші — соціальний захист населення (13 279 звернень, або 31 % від загальної кількості питань). Далі питання комунального господарства (12 625, або 29,5 %). Серед лідерів – транспорт (4 487, або 10,5 %). Однак порівняно з аналогічним періодом минулого року їхня кількість зменшилась на 33 %. Щодо повторних звернень громадян, то їхня кількість зменшилась утричі (1 256 звернень, або 3,5 % від загальної кількості звернень)», – розповіла Тетяна Єфімова.
Особливою формою колективного звернення громадян є електронна петиція. Упродовж 10 місяців цього року мешканці зробили 39 ініціатив. Після їхньої перевірки на відповідність вимогам 33 звернення оприлюднено для збору підписів на платформі електронної демократії E-DEM «Місцеві петиції».
«Надходили звернення, питання яких стосуються категорії «інші». Наприклад, мешканці пропонували запровадити експеримент оживлення людини з використанням природних ліків на основі лікарських рослин; у будівлі готелю «Парус» зробити доступне житло для молодят за мінімальною вартістю; надавали розробки конструкцій щодо підтримки тварин і птахів у спеку тощо. Також отримували звернення від громадян інших країн. Наприклад, поляки пропонували тактичні аптечки і медичні джгути тощо», – зазначила начальниця управління по роботі зі зверненнями громадян міськради.
Тетяна Єфімова також додала:
«Усі пропозиції, заяви і скарги громадян, що надійшли до Дніпровської міської ради, розглянуто відповідно до вимог чинного законодавства. За результатами розгляду звернень за звітний період надано роз’яснення щодо порядку вирішення питань – 32 496 звернень (90,5 %); вирішено позитивно – 2 645 звернень (7,4 %); не підлягало розгляду – 224 звернення (0,6 %); переслано за належністю – 192 звернення (0,5 %); відмовлено – 103 звернення (0,3 %); повернуто заявнику – 3 звернення. Із загальної кількості звернень, які надійшли за звітний період, 266 нині перебувають на розгляді».