Нова одноразова грошова допомога для мешканців Дніпропетровщини: як отримати

Опубликовано Треплов Валерий - чт, 26/12/2024 - 08:25
о

Благодійні організації оголосили про надання одноразової фінансової допомоги мешканцям Дніпропетровської області. Отримати її можуть окремі категорії громадян за умови проходження реєстрації. Про це повідомляє «Наше місто» з посиланням на БО «БФ «КАРІТАС ДОНЕЦЬК» в м. Дніпро 

Благодійний фонд проводить реєстрацію на отримання одноразової грошової допомоги в рамках проєкту, що реалізується за підтримки Карітас Німеччини (CaritasGermany) та Міністерства закордонних справ Німеччини (GFFO) на території Дніпропетровської області.

Хто може подати заявку

Реєструватись на отримання допомоги запрошують представників домогосподарств місцевих (мешканці Дніпропетровської області) та тих, що набули статусу ВПО після обстрілів 08.07.2024 року:

  • які втратили майно (нерухоме майно яких пошкоджено);
  • які втратили здоров’я в наслідок поранень отриманих від обстрілу (продовження у наступному повідомленні)

Критерії відбору для участі в проєкті, належність до категорій вразливості:

  • люди з інвалідністю (1, 2 група та інвалідність з дитинства за підтверджуючим документом),
  • люди з важкими захворюваннями (за підтверджуючим документом),
  • самотні люди похилого віку 60+ (домогосподарство, яке складається з однієї або двох осіб, які не мають підтримки рідних працездатного віку);
  • самотня матір/батько чи опікун неповнолітніх дітей (підтверджуючий документ за наявності);
  • багатодітні сім’ї з 3-ма і більше неповнолітніми дітьми (за підтверджуючим документом, свідоцтва про народження дітей);
  • вагітні жінка та годуючи матері з дітьми до 3-х років (медична картка вагітної, свідоцтво про народження дитини).

Який розмір допомоги

Одноразова грошова благодійна допомога (грант) в сумі 10800,00 грн. на 1 особу, надається шляхом перерахування на IBAN рахунок.

Максимальна кількість допомоги на 1 родину – 4 гранти (тобто 4 виплати по 10800 грн).

Грошова благодійна допомога розрахована для покриття базових потреб на 3 місяці.

Як зареєструватися

Для проведення реєстрації від усіх членів родини необхідно надати наступні оригінали документів:

Паспорт/ID з витягом про місце проживання, ІПН (індивідуальний податковий номер), довідка ВПО (за наявності), документ, що підтверджує приналежність до категорії вразливості, акт про пошкодження (знищення) нерухомого майна або документ, що лікування в наслідок поранень. Додатково голова родини надає особистий банківський IBAN рахунок для зарахування грошової благодійної допомоги.

Для реєстрації звертатись на телефони гарячої лінії:

  • +38098 665 73 88
  • +38095 459 55 20
  • +38073 459 55 20

Графік роботи пн-чт 10:00 до 16:00, пт- не приймальний день, сб, нд — вихідний.

Форма для реєстрації – ТУТ