Українські автомобілісти все частіше звертаються до СТО для обслуговування своїх авто. Однак експерти радять уважно підходити до вибору послуг, адже деякі з них можуть бути необов’язковими і призвести до зайвих витрат. Видання mauto виділило п’ять найбільш поширених послуг, на яких можна зекономити, повідомляє «Дніпро Оперативний».
- Часта заміна оливи. Стандартний інтервал заміни — кожні 12 000 – 15 000 км, а для авто, які часто працюють у заторах, — кожні 7 500 км. Більш часта заміна не завжди є обґрунтованою.
- Додаткові послуги при заміні мастила. Часто автосервіси пропонують разом із заміною мастила оновити фільтри чи долити рідини. Якщо авто нещодавно пройшло повне техобслуговування, такі послуги можуть бути зайвими.
- Ремонт супортів при заміні гальмівних колодок. Ремонт супортів потрібен лише у випадках, коли є видимі ознаки зношеності або іржа. Ця послуга досить дорога і не завжди необхідна.
- Встановлення преміальних шин. У звичайних умовах експлуатації авто середнього класу цілком підходять звичайні шини. Преміальні шини мають вищу якість, однак не завжди відповідають потребам водія.
- Промивка трансмісії замість заміни рідини. Якщо трансмісія працює без проблем, достатньо звичайної заміни рідини. Додаткова промивка підвищує вартість обслуговування і часто є зайвою.
Експерти рекомендують водіям попередньо обговорювати всі послуги та їхню доцільність, щоб уникнути зайвих витрат і непотрібних процедур.