
Програма «Національний кешбек», яка була запущена 6 місяців тому, продовжує набирати популярність серед українських виробників. За цей час до неї долучилося понад 1 700 підприємств. Найактивнішими учасниками стали виробники Києва, Дніпропетровщини та Харківщини, передає «Наше місто» з посиланням на Запорізьку обласну державну адміністрацію.
Дніпропетровська область займає друге місце серед регіонів за кількістю зареєстрованих виробників – 180 підприємств. Харківщина, незважаючи на складні умови, займає третє місце з 156 учасниками, що свідчить про стійкість та прагнення місцевого бізнесу підтримувати економіку.
Загалом, в десятці найактивніших за кількістю виробників:
- Київ – 375 виробників;
- Дніпропетровська обл. – 180;
- Харківська обл. – 156;
- Київська обл. – 137;
- Львівська обл. – 137;
- Одеська обл. – 88;
- Полтавська обл. – 72;
- Вінницька обл. – 58;
- Черкаська обл. – 56;
- Тернопільська обл. – 52.
У програмі представлені 365 тисяч товарів українського виробництва, серед яких продукти харчування, напої, одяг, косметика, ліки, будівельні матеріали та інші споживчі товари. Всі учасники програми повинні відповідати вимогам щодо розташування виробничих потужностей в Україні та мати унікальний штрихкод на своїй продукції.
Програма, ініційована Президентом Володимиром Зеленським, передбачає кешбек у розмірі 10% на покупки українських товарів. Максимальна сума кешбеку – 3 000 грн на місяць. Кошти можна витратити на благодійність, послуги, покупки ліків, книжок або підтримку ЗСУ.
Інформація про те, як бізнесу та споживачам долучитися до програми, – на сайті.