Черговий по місту перевірив автобуси, які придбали перевізники Дніпра та теплицю, з якої працівники електротранспортного депо отримують безкоштовні поживні салати

Опубликовано Треплов Валерий - вс, 23/06/2024 - 19:43
1

Дніпро попри виклики війни продовжує оновлювати міський транспорт. Все, щоб дніпряни і гості міста мали можливість у комфортних умовах пересуватись містом. 

Одне з таких підприємств ТОВ ВФ «ТЕХНОПОЛІС», яке обслуговує у Дніпрі 8 автобусних маршрутів, а саме: 32, 33, 37, 38, 59, 62, 88 та 57А. 

Підприємство попри усі виклики війни змогло нещодавно закупити 3 автобуси, які до міста прибули з Нідерландів. Вони великогабаритні та пристосовані для маломобільних груп населення. 

«Ми попри все продовжуємо працювати та підтримувати економіку нашої країни, і, звісно, забезпечувати місто пасажирськими перевезеннями. У нас були проблеми не лише з тим, що 15% колективу пішли на захист нашої країни, а ще й з ремонтним боксом. Через пожежу, яка сталась у січні цього року, ми втратили частину приміщення та 4 автобуси. Збитки величезні, але головне, що люди не постраждали. Проте зараз знайшли можливість відновити це приміщення, аби й надалі проводити ремонти нашого рухомого складу. І продовжуємо потроху оновлювати автобуси, хоч і не такими темпами, як це було до великої війни», - розповів генеральний директор ТОВ ВФ «ТЕХНОПОЛІС» Євген Герасименко.

Зараз компанія запустила проєкт по відновленню автобусів. Там проводять повний капітальний ремонт рухомого складу, аби покращити його технічний стан. Проте на підприємстві лишається кадрова проблема. На сьогодні  не вистачає близько 50 водіїв та з десяток слюсарів, тож  запрошують на роботу всіх, хто має досвід та шукає місце роботи. Звернутись можна за телефоном: 096 313 26 32.

Нагадаємо, що до початку повномасштабного вторгнення Дніпро був лідером із закупівлі великих автобусів серед міст України. Ще в 2019 році у місті запустили програму щодо заміни автобусів малої місткості на транспортні засоби великої місткості – більш комфортні для пасажирів. Протягом 2 років коштом приватних автотранспортних підприємств було придбано близько 350 великих автобусів. 

«Після 24 лютого 2022 року активна реалізація програми призупинилася. Тим не менш приватні перевізники Дніпра, які обслуговують міські автобусні маршрути, продовжують закуповувати новий транспорт невеликими партіями, оскільки поступово добігає кінця термін експлуатації рухомого складу, що використовується. За останні 2,5 роки було придбано 18 автобусів великої місткості. Перед виходом на маршрут вони проходять огляд та технічне обслуговування. Але в цілому кожне АТП продовжує свою роботу, хоч і зараз має певні кадрові проблеми, пов`язані з мобілізацією», - розповів заступник начальника управління транспорту департаменту транспорту та транспортної інфраструктури Дніпровської міськради Іван Васючков, який 23 червня  чергує по місту. 

Він також завітав до депо № 1 КП «Дніпровський електротранспорт», де співробітники власноруч вирощують фрукти та овочі в теплиці. Її відродили 8 років тому, і зараз тут майже достигають помідори і вже на повну ростуть огірки. 

«З початку літа співробітники депо активно працюють у теплицях та садочку, і вже зараз бачимо врожай вишні та черешні, а на підході цибуля та часник. Яблуні також скоро дадуть свої плоди. Така робота проводиться щороку, звичайні працівники депо долучаються до роботи у садочку, а вже влітку отримують обіди зі свіжими салатами із продуктів власного ж виробництва», - розповів провідний фахівець КП «Дніпровський електротранспорт» Дніпровської міськради Нікіта Керенцев.

Нині тут вирощено близько 600 кущів баклажанів, огірків, кабачків, солодкого та гіркого перцю, цибуля, зелень. Є і виноград. А навколо теплиці працівники створили фруктовий сад: абрикоси, вишні, черешні, яблука, груші.

«Не менш важливе те, що майже вся розсада – власноруч висаджена працівниками депо. А у березні вони пересадили її на грядки, аби влітку мати добрий врожай. Це гарна ініціатива, яку вирішили тут відродити, адже це не лише смачно та поживно, а ще й це підтримує наше навколишнє середовище», - додав Іван Васючков.