Адресна допомога на оплату комунальних послуг для осіб з інвалідністю: як отримати

Опубликовано Треплов Валерий - чт, 19/10/2023 - 12:29
м

У Дніпрі особи з інвалідністю можуть отримувати адресну допомогу на оплату житлово-комунальних послуг, надавану міською радою, за умови, що ці особи не користуються житловою субсидією та іншими пільгами з питань житлово-комунальних послуг.

Ця спеціальна адресна допомога призначена для родин, в яких є діти з інвалідністю (віком до 18 років), а також для осіб з інвалідністю І групи та осіб з інвалідністю з дитинства ІІ групи.

«На сьогодні розмір адресної допомоги на неопалювальний період (з 1 квітня по 31 жовтня) становить 500 грн щомісячно. А з 1 листопада по 31 березня – 700 грн щомісячно на кожну особу з інвалідністю у родині. Аби отримати поміч, необхідно звернутися до управління соціального захисту населення за місцем реєстрації проживання особи з інвалідністю. Разом із заявою слід надати достатньо простий пакет документів: паспорт, ідентифікаційний код, медична довідка, де зазначено інвалідність, копія особових рахунків постачальників послуг. На сьогодні адресну допомогу отримують майже 4 тис. осіб. На це з міського бюджету виділено 23,5 млн грн», – зазначила начальниця управління соціального захисту департаменту соціальної політики міської ради Ірина Максименко.

Вона також наголосила, що адресна допомога надається без видачі готівки і автоматично перераховується житлово-комунальним підприємствам, що надають відповідні послуги.

«Людина може обрати, на яку послугу вона хоче отримувати допомогу. Або розподілити її на усі послуги.

У січні кожного року отримувач допомоги повинен оновлювати заяву і пакет документів. За необхідності можна змінити і постачальників послуг, яким перераховуватиметься допомога. Тобто зробити це можна раз на рік — у січні. Надання допомоги припиняється у разі зміни місця проживання заявника. Наприклад, якщо він переїхав в інше місто. А також при закінченні терміну дії довідки про інвалідність», — підкреслила Ірина Максименко.