23 тисячі звернень дніпрян обробила Громадська рада Дніпра через Телеграм Чат Корбана

Опубликовано Треплов Валерий - пн, 17/03/2025 - 16:08
1

Телеграм Чат Корбана (ТЧК) вже два роки працює для мешканців Дніпра, допомагаючи вирішувати найгостріші комунальні і не тільки проблеми. За цей час до нього надійшло понад 50 000 звернень. Лише у 2024 році кількість запитів склала майже 23 000, що вкотре підтверджує ефективність цієї платформи.

Зміни в Дніпрі через нову комунікацію

Геннадій Корбан, голова Громадської ради Дніпра, зазначає:

“В перший рік ми допомагали військовим. І я всім казав: усе для військових, усе робимо за їхніми запитами, усе купуємо, усе даємо, видаємо – формально, неформально, за спонсорські, за свої, за бюджетні кошти – будь-якими способами, аби лише допомогти військовим.

Сьогодні потрібно допомагати цивільним. Сьогодні потрібно допомагати нашим землякам, нашим городянам. Я уявляю, що це таке, коли ти на 16-му поверсі, і у тебе електроплита в домі. Я колись жив у такій квартирі. Я уявляю, якщо там немає світла, тепла, води. А що робити людині?

А якщо ця людина не може спуститися, бо ліфт не працює? А якщо їй 80 років, і вона не може ані спуститися, ані піднятися? Їй хоча б потрібно привезти воду і хліб.

Якщо я можу допомогти цій людині – я намагаюся це зробити. Ось і все”.

1

Геннадій Корбан неодноразово пояснював, як відбувається процес прийому заявок, що надходять на його телеграм-канал.

“Відповідати мені допомагають, тому що багато запитів. Спочатку я відповідав сам, а зараз мені допомагають помічники. Але під моїм контролем, у будь-якому разі я прочитую всі повідомлення. Особливо гострі я обираю, ставлю на пріоритет, даю команду своїм працівникам, щоб вони зв’язалися з тією чи іншою комунальною службою, для того, щоб поставили на контроль ту чи іншу адресу або ту чи іншу проблему. Тобто вибудовую пріоритети цих проблем. Але роблю це сам”.

Дніпряни високо оцінюють роботу ТЧК

«Ви – найефективніший і найдобрішій ресурс», – написала дніпрянка Вікторія.

«Людина, яка придумала цей чат, просто геній! Вам можна написати про будь-які проблеми», – зазначила Наталія.

“Дякуємо всім і кожному, хто піклується за місто Дніпро та дніпрян. Щоб попри все нам було тепло, комфортно і світло. Вдячність та повага людям, котрі працюють 24/7 заради повноцінного життя в місті Дніпро”, – відзначила Світлана.

“З Днем працівників ЖКГ вітаю дружню команду телеграм-каналу! Неодноразово зверталася до вас з проханням допомоги і відмов ніколи не було! І ось зараз прошу замінити світильник на стовпі за адресою бульвар Слави, 2А. Заздалегідь дякую за роботу!”, – пише Олена.

Від дрібних побутових проблем до масштабних міських проєктів

За рік через Телеграм Чат Корбана, електронну пошту DniproHelp і Гарячу лінію Штабу Взаємодопомоги було вирішено тисячі запитів: від дрібних побутових проблем до масштабних міських проєктів. Завдяки цій взаємодії було реалізовано:

  • Відновлення водопостачання на Ігрені та в Діївці-1.
  • Освітлення вулиць, зокрема на Новоорлівській, де встановили 27 ліхтарів.
  • Ремонт трамвайних переїздів.
  • Очищення кладовища Клочко-6.
  • Порятунок тварин, зокрема з дерев за допомогою КП «Дніпровський електротранспорт».

“Така тісна взаємодія між громадою та міськими службами стане звичною практикою для Дніпра”, – пріоритет для розвитку взаємодії між громадою та міськими службами визначено. 

Фотофакти результатів роботи ТЧК за зверненнями містян

1

Зробили освітлення на дитячому майданчику на вулиці Галини Мазепи, 59-59 а

1

Наведення ладу на кладовищі Клочко-6

1

Видалення фаутних дерев і прибирання пнів на вул. Світанковій.

1

Відновлення вуличного освітлення вул. Канадська (колишня Добролюбова), 18

1

На вулиці Морської Піхоти поставили ще один бак для сміття

1

На Бульварі Слави було накрито колодязі

1

На пр. Калнишевського співробітники “Дніпровського електротранспорту” врятували кота

ТОП-10 проблем, які хвилювали дніпрян у 2024 році

  • Вода – 5106 звернень. Найбільше скарг було в липні та серпні, коли часті відключення світла впливали на водопостачання. У порівнянні з 2023 роком кількість звернень зросла в 1,5 рази (було 3806).
  • Світло – 3071 звернення. Найбільше запитів у липні – місяці масових відключень електроенергії.
  • Опалення – 2331 звернення. У порівнянні з 2023 роком (3835) скарг стало в 1,5 рази менше, що є позитивним показником.
  • Вивезення сміття – 1935 звернень.
  • Аварійні дерева – 1902 звернення.
  • Дороги, тротуари, двори – 1694 звернення.
  • Каналізація – 1363 звернення.
  • Вуличне освітлення – 1406 звернень. Це в 1,5 рази більше, ніж у 2023 році (892), оскільки торік світло вимикали для економії електроенергії.
  • Житлово-комунальні питання – 1037 звернень.
  • Транспортна інфраструктура – 757 звернень (зупинки, пішохідні переходи, антипаркувальні стовпчики, робота світлофорів тощо).

Щомісяця мешканці Дніпра зверталися до ТЧК від 1441 разу (жовтень) до 2993 (листопад). Найбільше запитів традиційно надходило у листопаді, під час запуску опалювального сезону.

1

Хто допомагає місту

Робота з опрацювання десятків тисяч звернень стала можливою завдяки злагодженій роботі міських служб, комунальних підприємств, приватних компаній та органів місцевого самоврядування. Серед них:

  • КП «Дніпроводоканал»
  • КП «Теплоенерго»
  • КП «Міськсвітло»
  • КП «Міськзеленбуд»
  • КП «Дніпровський електротранспорт»
  • КП «Транспортна інфраструктура міста»
  • КП «Жилсервіс 5»
  • КП «Жилсервіс 14»
  • Районні адміністрації
  • Департаменти міської ради
  • Компанії ДТЕК та ЦЕК
  • КП “Дніпровський метрополітен”
  • Громадські організації та підрядні компанії

Подяка всім тим, хто працює для міста!

Підведення підсумків роботи ТЧК і громадської ради Дніпра сталось на день комунальника. Геннадій Корбан розмістив у своєму чаті відповідне привітання всім співробітникам міських служб, які щоденно працюють для того, аби Дніпро ставав кращим щодня: 

“Ми вшановуємо пам’ять заступника міського голови Дніпра Михайла Лисенка, чия робота зробила неоціненний внесок у розвиток міста.

Окрема подяка всім комунальникам, які щодня працюють над тим, щоб Дніпро залишався комфортним для життя. Ми вітаємо всіх працівників комунальних служб з професійним святом і дякуємо за їхню нелегку працю!”

Куди звертатися за допомогою

Заявки щодо комунальних проблем можна залишати за номерами Штабу взаємодопомоги Громадської ради з понеділка по п’ятницю з 9 до 17 години:

(095) 816-39-11

(093) 261-32-25

(063) 402-79-56

(063) 681-61-82

(068) 638-28-48

Телеграм Чат Корбана приймає заявки цілодобово.

Залишити заявку можна в коментарях: https://t.me/korbanofficial/ 

Джерело: "Наше Місто"