Смарт-сіті: у Дніпрі для зручності городян ведено електронні інновації в сфері комунального та житлового господарства

Опубликовано Татьяна Кобылева - ср, 29/07/2020 - 14:47
Смарт-сіті: у Дніпрі для зручності городян ведено електронні інновації в сфері комунального та житлового господарства

У Дніпрі для зручності городян  використовують електронні інновації у сфері комунального та житлового господарства.

Так, за допомогою центру системи управління світлофорами КП «Дніпродорсервіс» стало набагато зручніше керувати роботою світлофорних об’єктів у місті. Відзначимо, що на сьогодні в місті нараховується 214 світлофорних об’єктів, із них 200 виведено на систему управління. 

«На сьогодні в Дніпрі на 1000 мешканців налічується 220 автомобілів, і ця цифра постійно зростає. Ми бачимо, що це створює затори та аварійні ситуації на дорогах. Одним із альтернативних варіантів вирішення проблеми стало сучасне управління дорожнім рухом. Заради цього і було створено цей центр, який постійно модернізують. Дана система дозволяє також керувати і додатковими засобами, а саме управління знаками, електронними трансформаторами та освітленням дорожніх перехресть. Якщо ви помітили, то останні три – чотири роки, на всіх нових об’єктах ставляться додаткові прибори освітлення пішохідних переходів, які також керовані», - розповів заступник директора КП «Дніпродорсервіс» Дніпровської міської ради Генадій Комаров.

Окрім цього в місті поступово впроваджується так звана «Зелена хвиля» та система «розумних» світлофорів, що дозволить дистанційно контролювати завантаженість транспортом. 

Директорка аварійної служби Ірина Румянцева зазначила, що завдяки інноваціям наразі вони можуть оперативніше приймати та виконувати заявки населення по обслуговуванню житлових будинків та внутрішньодомових комунікацій.

«Раніше дніпрянам, щоб вирішити аварійну ситуацію, необхідно було йти до КЖЄП, а далі там ще деякий час опрацьовувалась заявки. Зараз же все набагато простіше, достатньо зателефонувати до нас. Диспетчер одразу кваліфікує заявку за існуючою проблемою та направляє аварійну бригаду для вирішення проблеми. Окрім цього, у нас існує база, у якій зберігається історія усіх квартир, і, таким чином, ми знаємо проблему кожного будинку. Це дозволяє нам у разі виникнення аварійної ситуації – оперативно на неї реагувати. Усі заявки ми досить швидко виконуємо, і якщо є невирішене питання, то ми просто не підемо додому», - додала  Ірина Румянцева.

Аварійна служба і диспетчерська працюють цілодобово і у разі необхідності можливо звертатися за номером телефону: 056 736 10 02. Так, за тиждень диспетчерська виконує 823 заявок.

Теги