Дніпро вистояв після чергової ворожої атаки. Місто і комунальники результативно впоралися з новим викликом, повідомили у департаменті благоустрою та інфраструктури.
Міська влада зробила все можливе, аби якомога оперативніше відновити роботу всієї критичної інфраструктури. Налагоджено конструктивну, ефективну комунікацію міських служб з приватними енергетичними компаніями ДТЕК та ЦЕК.
Після превентивного відключення електроенергії тепловикам довелося запускати заново кожну з 375 міських котелень. З роботою, на яку при старті опалювального сезону йде декілька діб, вони впоралися за декілька годин.
Так само невпинно і наполегливо працювала команда КП «Дніпроводоканал», аби оперативно запустити у роботу всі об’єкти водозабезпечення. Вода в оселі городян подається у штатному режимі з заданим робочим тиском.
За інформацію енергопостачальних компаній у місті на 06:00 працюють графіки планових стабілізаційних відключень, які діяли і раніше.
На понижувальній насосній станції (ПНС) по просп. Миру, 59, яка була знеструмлена через стабілізаційне відключення електропостачання приватною енергетичною компанією ДТЕК, відновили живлення. Водопостачання по просп. Миру, 35,43,49,55,63,61,75 запущено.
На 06:00 в роботі всі котельні комунальних підприємств «Коменергосервіс», «Теплоенерго», «Жилсервіс Дніпро» .
Через нестабільність енергетичної системи країни, спричинену обстрілами ворога об’єктів критичної інфраструктури держави, ситуація може змінюватися.
Окрім подолання наслідків чергової ворожої атаки, міські служби Дніпра працюють цілодобово над плановими та аварійними ремонтами. За завданням міського голови Дніпра Бориса Філатова, на всі термінові і поточні роботи завжди виділяється вся необхідна техніка та матеріали.
Тільки аварійні бригади КП «Дніпроводоканал» за добу усунули 49 засорів на мережах водовідведення, а також 12 пошкоджень на мережах водопостачання. Серед ключових:
- по бульв. Слави, 13, Д-300 мм із землі;
- на вул. Героїв Рятувальників, 105, Д-700 мм у колодязі.
Нагадуємо, якщо у вас виникли проблеми з водопостачанням чи опаленням, телефонуйте на Єдину гарячу лінію Дніпровської міської ради:
- (056) 732-12-12
- (095) 732-12-12
- (096) 732-12-12
- (073) 732-12-12
ГРОМАДСЬКА РАДА ІНФОРМУЄ
Як повідомив голова Громадської ради при міській раді Дніпра Геннадій Корбан, протягом доби опрацьовано 429 звернень. З них 356 городяни надіслали через Телеграм-канал Геннадія Корбана, 73 на гарячу лінію Штабу Взаємодопомоги при Громадській раді.
Подією дня стала масштабна ракетна атака росії на енергосистему України, перед початком якої відбулося превентивне відключення електропостачання у кількох містах області за командою НЕК Укренерго.
Дніпряни хвилювалися через відсутність світла у власних оселях. Цього стосувалася велика кількість повідомлень, біля 300.
Завдяки успішним діям ППО ЗСУ ракетна атака минулася без суттєвих ушкоджень енергетичних об’єктів.
Після відбою тривоги дніпряни стали скаржитися на відсутність води. Від запуску живлення на понижувальну насосну станцію (ПНС) до надходження води в оселі проходить кілька годин. Біля 15:00, за повідомленнями дніпрян, вода почала надходити. Тепло у домівки городян, незважаючи на відключення світла, переважно вдалося зберегти через те, що котельні не встигли повністю охолонути.
Втім, кожну з 375 котелень міста довелося вимкнути і запустити знову.
Серед уже звичних скарг на приватні енергопостачальні компанії з’явилися нові. Містяни повідомляли, що їх оператори «не знали про відбій тривоги», а також «скидували дзвінок, як тільки мова заходила про Дніпро». «Міська влада проявила себе краще, ніж приватна компанія зараз», - відзначила одна з заявниць.
Дніпряни звертають все більше уваги на проблему одночасної відсутності світла і тепла.
Проблема обладнання, яке не відповідає вимогам сучасних стандартів і під час постійних відключень і включень виходить із ладу, залишається актуальною.
За повідомленням жителів вул. Гідропаркова, 9, тільки в їхньому будинку за тиждень сталося 5 пожеж.
Аварійні служби міста оперативно усувають аварії у зонах своєї відповідальності, щодо обладнання комерційних енергопостачальних компаній, з ними міська влада має постійну комунікацію з метою усувати аварії якомога швидше.
Через ракетний удар по енергетиці та пов’язані з ним роботи стосовно включення об’єктів критичної інфраструктури по місту сьогодні затрималося виконання деяких заявок містян, зроблених у телеграм-каналі Геннадія Корбана. Зокрема, це пров. Покровський, 5-к та вул. Котляревського, 5. Зараз обидві адреси вже зі світлом. Також завершено роботи у підвальному помешканні на Робочій, 172 (ремонт у підвалі, який належить НВАЛу, виконано за рахунок бюджету міста).
Сьогодні міська влада відзначає ефективну злагоджену роботу працівників міських служб, ДТЕК і ЦЕК у підготовці критичної інфраструктури міста до превентивних відключень і згодом – у роботі по її запуску.
Зі свого боку міська влада зробить все можливе, аби люди були з теплом та водою. Дніпряни, проблеми яких вже вирішено, дякують міській владі за оперативність.
Звернутися у Телеграм-канал голови Громадської ради при міській раді Дніпра Геннадія Корбана можна за посиланням: https://t.me/korbanofficial/ або поштою DniproHelp@proton.me.
Заявки щодо проблем з теплопостачанням чи водопочтачання можна залишати за номерами Штабу взаємодопомоги Громадської ради:
- (095) 816-39-11
- (093) 261-32-35
- (063) 402-79-56
- (063) 681-61-82
- (068) 638-28-48
Заявки за номерами Штабу взаємодопомоги Громадської ради приймають з понеділка по п’ятницю з 9 до 17 години. Не забувайте залишати контактні телефони.