Укрзалізниця у партнерстві з Mastercard оголосила про запуск власного мобільного застосунку для продажу квитків та інформування пасажирів.
В липні було проведено тестування нового застосунку, який відсьогодні став доступним для всіх користувачів на AppStore та Google Play Market.
У застосунку користувачі зможуть:
- придбати квитки на всі поїзди далекого сполучення по Україні;
- повернути квитки;
- отримувати сповіщення про рейс та колію прибуття/відправлення поїзда;
- знайти необхідний рейс та відповіді на поширені запитання щодо перевезень;
- отримати доступ до особистого кабінету зі збереженням історії рейсів та даних пасажирів для швидких повторних замовлень.
“Укрзалізниця є прямим продавцем квитків через застосунок, а відтак вартість квитків для пасажирів буде максимально вигідною — будь-які додаткові комісії при оплаті відсутні”, - зазначили в УЗ.
Міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров прокоментував важливий для залізничного оператора крок.
“Під час війни Укрзалізниця стала одним із найважливіших елементів критичної інфраструктури. Вони евакуювали тисячі людей із зони бойових дій та разом із нами організували виплати ВПО просто на вокзалах. А зараз тестуємо інтернет від Starlink у потягах, щоб ви завжди могли бути на зв’язку. Незважаючи на війну, Україна продовжує цифровізуватися. Взаємодія держави й людини має бути максимально зручною та людяною”, - написав він.