Кожен рік наприкінці листопада українці стають свідками найбільшого торгового фестивалю – Чорної п’ятниці. Цей день, який походить зі Сполучених Штатів, став невід’ємною частиною покупкової культури України, зокрема у Дніпрі, де торговельні центри і онлайн-магазини оголошують численні знижки.
Чомусь саме в останню п’ятницю листопада магазини Дніпра заполонюють світ та рекламними банерами про особливі пропозиції. Чорна п’ятниця примушує містян відкладати кошти наперед або ж спонтанно витрачати на те, що за звичайними обставинами могло б і не привернути їхніх поглядів.
З одного боку, для багатьох це чудова можливість придбати довгоочікувані товари за вигідною ціною, з іншого – це може стати причиною необдуманих та імпульсивних покупок, котрі виявляються не такими вже й необхідними. Така покупкова поведінка часто веде до покупки товарів, що може негативно вплинути на бюджет.
