У місті Дніпро зміняться правила оплати за сміття

Опубликовано Треплов Валерий - ср, 20/03/2024 - 18:25
о

Під час сесії міської ради Дніпра депутати ухвалили рішення про створення КП “Адміністратор послуги з управління побутовими відходами”. Ця структура формується відповідно до вимог законодавства України. Згідно з цим законом, до липня 2024 року у місті має бути створений новий структурний підрозділ – адміністратор послуг з управління побутовими відходами, пише «Наше місто».

– Комунальне підприємство –  це виконавчий орган, який працює з перевізником, полігоном і переробником (у майбутньому), –  зазначив Олег Семенко, керівник Департаменту екологічної політики Дніпровської міської ради.  – Там зокрема акумулюватимуться фінансові операції, повʼязані з вивезенням відходів

Основні завдання новоствореного КП:

  • Забезпечувати функціонування муніципальної системи управління побутовими відходами.
  • Укладати договори з суб’єктами господарювання на виконання окремих операцій з управління побутовими відходами.
  • Укладати договори з споживачами про надання послуги з управління побутовими відходами.
  • Створити єдину інформаційну базу споживачів для здійснення нарахувань за надану послугу.
  • Проводити роботу з боржниками та інформаційні заходи щодо дотримання споживачами вимог нормативних документів у сфері управління побутовими відходами.
  • Проводити розрахунок середньозваженого тарифу і подавати його у встановленому порядку до органу місцевого самоврядування.

    Результатом для мешканців має стати підвищення якості послуг у цій сфері. Формування нової структури має відбутися до липня, зазначив Олег Семенко.