Планування маршрутів стане зручніше: у Дніпрі модернізують інформаційні табло на зупинках

Опубликовано Треплов Валерий - сб, 10/02/2024 - 14:25
о

У Дніпрі вже встановили 15 модернізованих інформаційних табло. Тепер пасажири бачитимуть час прибуття міських автобусів також. 

Дар’я Полякова працює в оперативно-диспетчерському центрі КП «Дніпровський електротранспорт». Це – мозок усього підприємства, адже тут стежать за рухом 127 маршрутів Дніпра: 35 – електротранспорту та 92 автобусних.

«Диспетчерська працює цілодобово. Автоматично здійснюється накопичення статистики щодо випуску рухомого складу на лінію. Кількість виконаних рейсів, кілометрів пробігу рухомого складу. Наприклад, ми можемо відслідкувати за допомогою програми аварійну зупинку тролейбусу. Уточнити інформацію у водія: що сталося. Одразу направляємо допомогу й координуємо, як краще дістатися пасажирам до місця призначення: випустити ще додатково транспорт, або ж – пересадка на інший маршрут», – ділиться заступниця начальника оперативно-диспетчерського центру КП «Дніпровський електротранспорт» Дар’я Полякова.

Диспетчери центру відслідковують рух близько 650 автобусів, 100 тролейбусів та 120 трамвайних вагонів.

Цифровізація у КП «Дніпровський електротранспорт» триває з 2018 року. Трамваї, тролейбуси та автобуси обладнали GPS-трекерами (пристроями геопозиціонування). Встановили інформаційні табло на зупинках тощо. У 2021-му розробили програму моніторингу руху пасажирського транспорту «D-transport». Все, аби дніпрянам було зручно розраховувати свій час.

«Пасажири міста можуть відслідковувати роботу міського транспорту в режимі онлайн у застосунку «D-transport», а також на інформаційних табло, встановлених на основних зупинках міста. Табло  модернізують. Так, встановлені 15 інформаційних табло другого покоління. Вони  інформують пасажирів про рух не лише маршрутів електротранспорту, а й автобусних», – уточнив провідний фахівець КП «Дніпровський електротранспорт» ДМР Нікіта Керенцев.

Покращення перевезень відбувається й завдяки постійній комунікації з пасажирами через соціальні мережі, де мешканці міста можуть залишати свої зауваження та пропозиції. З пасажирами напряму комунікують представники транспортних підприємств та департаменту транспорту та транспортної інфраструктури ДМР.

Також у КП роз'яснили, як працює застосунок «D-transport» під час повітряних тривог.

«Надходить багато скарг, що не працює застосунок, та не відображається робота транспорту у цей час. Це пов’язано з роботою наших оборонців, що закривають небо від російських ракет. Наголошуємо на тому, що під час повітряних тривог краще знаходитись в укритті», – підсумував Нікіта Керенцев. 

За матеріалами Дніпро Оперативний.